NSN Development Programme oraz inne projekty dwujęzyczne

Podczas gdy nasz projekt się rozwija a my pracujemy nad wnioskiem oraz rozwijamy nowe inicjatywy chcielibyśmy zachęcić wszystkich tych, którzy nas wspierają do prześledzenia poczynań innych, podobnych do naszego projektów dwujęzycznych. W szczególności chcemy zwrócić uwagę na dwa projekty, które wyprzedzają nas w czasie o kilka miesięcy : http://harrowbilingualprimaryschool.weebly.com oraz http://citizenschool.org.uk/support/. Obydwa projekty uzyskały już akceptację DfE i planują otwarcie swoich szkół na wrzesień 2015. Pełna lista projektów współpracujących z NSN znajduje się tutaj.

Development Programme  

NSN dwa razy w roku organizuje Development Programme  dla grup, które planują przedłożyć wniosek do DfE o otwarcie nowej szkoły. Następne ‘okienko’ aby ubiegać się o udział w programie otwiera się od 10 do 14-go listopada 2014.  Obecnie przygotowujemy wniosek aby złożyć go  w tym właśnie czasie. Udział w programie ułatwi nam dostęp do pełnego zakresu usług, ktôre wspomogą nasz projekt oraz napisanie takiego wniosku, który spełni kryteria DfE. Mamy nadzieję, że nasz wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie:)

Nasza grupa się rozrasta i zyskujemy nowych członków. Inni deklarują pomoc oraz poradę. Doceniamy czas oraz wysiłek poświęcony pracy nad projektem.

W ramach naszego wniosku do DfE prowadzimy badania na temat wyników nauczania dzieci dwujęzycznych w brytyjskich szkołach podstawowych. Wzywamy wszystkich rodziców dzieci dwujęzycznych do wzięcia udziału w krótkiej ankiecie

https://www.surveymonkey.com/s/9WBJCKD.

170

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s